Saturday, September 5, 2015

Langsir Eyelet



Pada masa ini kebanyakan suri rumah lebih mementingkan hiasan yang ringkas dan kemas. Jadi dalam memilih langsir, ramai yang memilih pattern eyelet yang nampak kemas, cantik dan menarik. Selain itu langsir jenis ini lebih mudah untuk dipasang selepas dicuci kerana ia tidak perlu memasang cangkuk.

Contoh Langsir Eyelet 



  




Anda boleh membeli sendiri kain langsir mengikut kesukaan dan budget anda. Kami menerima tempahan membuat langsir jenis eyelet dan jenis french pleat iaitu langsir jarang (sheer). Harga tempahan untuk sekeping langsir jenis eyelet ialah RM25.00 dan jenis french pleat ialah RM20.00. Murah je kan?  Sebaiknya anda beli kain bidang 120 inci supaya kainnya tidak perlu disambung.
      
Contoh Ring

Harga Ring ini lebih kurang RM1.50 hingga RM2.00 berbeza mengikut jenis dan saiz. Ring ini anda perlu beli sendiri samada beli dengan kami atau boleh dibeli di tempat anda membeli kain.


 Contoh Rod

Rod ini juga anda boleh beli di kedai anda membeli kain atau boleh juga order dengan kami. Harga adalah mengikut panjang rod. Boleh hubungi kami untuk mengetahui harga dengan lebih lanjut.

Harga wooden rod utk sliding door 10 kaki panjang RM95.00
Harga wooden rod 8 kaki panjang l RM85.00






Lokasi kami adalah di Taman Puchong Permai
Puchong, Selangor. 
Tel: 019 2663660 (whatsapp/sms)

Kami juga menerima tempahan secara pos.